Tuesday, July 6, 2010

Tujuh Hari Mencari Icon Chenta

Nak bagitahu...minggu lepas adalah minggu mencari icon chenta.
Icon Chenta?
Ok..memandangkan aku tak berapa nak gemar kad yang berunsurkan tradisional, so pemilihan icon2 ni memang sangat tepati citarasa aku. Icon ni sbnrnya aku nk letak kat:
  1. Invitation card
  2. Paperbag
  3. Tq Tag
  4. Bunting
  5. Banner
  6. Poster
  7. Billboard
Oh..sila abaikan no 4,5,6,7 tu..nk billboard bagai mcm ko kawen ngn anak raja kan...
Tapi kaaannn no 4 n 5 tu, boleh dipertimbangkan kalau bos nk sponsor gk kn...eheh!
(bos nk sponsor kad kawen / pperbag ko da ckup bagus weh!agak tamak ko ni..)

Banyak yang aku jumpa sebenarnya..tapi berikut merupakan antara yang aku berkenan..:



Semua comel2, semua aku suka, tapi nak tahu yang mana 1 aku pilih jd icon...
Sat ag r aku update lk...eheh

0 Sedang Mengomel:

Related Posts with Thumbnails