Tuesday, July 6, 2010

Banyak yang comel2, tapi xtau nape aku berkenan yang ni..

Banyak yang comel2, tapi xtau nape aku berkenan yang ni..


Memang agak keorangan putih cikit..
So aku edit ckit biar diorang jadi ala2 pengantin melayu ckit..

ok..ni merupakan langkah kerja aku:

  • Lukis balik kartun tersebut menggunakan pen tool  (tau..aku guna ai cs jek.)
  • Kartun yang aku dapat takdo kaki, so aku tambah kaki beliau agar tak nampak cacat.
  • Aku tukar bunga tangan pengantin perempuan sbb bunga kartun 2 sgtlah xlawa.
  • Aku tukar pngantin perempuan 2 pakai tudung n pakaikan die baju kebaya. (aku la 2)
  • Pengantin lelaki lak aku buat dia pakai baju melayu n pakai tanjak macam ni..

(Sila Klik picto untuk tumbesar tulang-temulang ye..)

So, sbb tema wedding purple kn, so aku tukarkan die jd purple color la..n
naaa..da siap!! 
MyEm0.Com
MyEm0.Com

8 Sedang Mengomel:

aDieyZa said...

cantik!!

zana x pandai nak tu semua.. hehehe..

bgusnya if tangan zana sekreatif awk..

hana yoriee said...

comelnye!! gud job!

♥aku bini pejo♥ said...

seingat aku laa..
mung memg kaki melukis dari dulu
lukisan mung mesti comel blako..
aku plop comot blako...
jadi dop heran mung leh otee gmbr pengantin tu jadi kemelayuan..
well done dear

Cik Belle said...

alahaii... sooo chomellllll!!!!! tambah wording sikit.. xnak? hihi

kokjue said...

adieyZa:..tq,xpandai bole blaja kan..ala a.illustrator 2 sng jek.ari2 godek pndai la nti.

hana yoriee: tq dear..

Aku bini pejo: ahah kaki melukis eh?2la..aku pndai kot 2 jek..kot len math sume 2, cam haram.(fobia tgk no2)

cik belle: Tq..wording?mmg ada..nti update k..

Shariman said...

lawa..Pandai ko eh..
2 thumbs up!

kokjue said...

Abg man:..Tq..eheh!

Anonymous said...

gune software pe ni..? nk blaja...

Related Posts with Thumbnails