Thursday, July 8, 2010

aishhhhhhhhh....


Aish....dan aish lagi......Sebabnya? Oh..aku puasa ganti hari nih. Penaaaaaaaat..Very tak bermaya oke..Huhu, sahur makan roti sekeping jek (maybe tak lalu sahur pagi tadi sbb terlalu awal kot..) Aish ..disebabkan aku tak berapa nak rajin wat kerja ari nih, so, aku kasi updated paperbag jela..

Ok..Awal cakap dia penat duk angkat Si dak Jue..so, aku kena createkan die jd single lk. Agak2 ok tak camni? Bolehlah kan..Aish..comei duk men cikucakk lak...

(Sila Klik picto untuk tumbesar tulang-temulang ye..)

Then create ni lagi..ehehh (Jangan Gelak!!aku tau msti cakap agak kebudak2kan... kaaaaaan...takpe2..)

(Sila Klik picto untuk tumbesar tulang-temulang ye..)

A ah yes..Awal orang Melaka...So adat la kan keluarga lelaki kena datang rumah pengantin perempuan dan..pengantin perempuan tu memang orang Terengganu. Huhu..finalnye akan jadi macam nih..
 (Sila Klik picto untuk tumbesar tulang-temulang ye..)

Tak paham??ok..agak2 macam nih lah kan...
 (Sila Klik picto untuk tumbesar tulang-temulang ye..)

Ok itu sahaja. 500 yang pertama sahaja akan dapat goodies dalam paperbag nih. Sbb mmg aku buat ckt je pun. Lagi 500 akan diberi lain cara..cnne?aah nnti lah update. Aku masih tak rajin macam biasa..


ps: xbaik sllu duk cakap aishhh..makruh pose kang..

aishhhhhhhhh....(da habit)

10 Sedang Mengomel:

Mysarah Rahman said...

ala comelnya.. how much the cost kalau nak printing ni? u print sendri or upah?

Zana Adieyza said...

tgk tu.. sajer bg zana jeles kan?? hehehe..

dear, superb la!! mmg sgt cantik!! alangkah bahagia kalau zana yg dpt paper bag tu.. hehehe..

gud job!! teruskan usaha utk buat zana makin jeles sbb u ada tgn yg kreatif.. lalalalala

kay kamal said...

so cute!! me likey~

Cik Belle said...

canteknyer. saya suka idea awak!

kokjue said...

mysarah ~ tq mysarah..kad lm 30sn skpg kot. pperbag 2 xtau lg hrge die. so total mmg xtau brpe.(sbb bos spnsor..eheh)xprint sndri, ni anta kilang print ni. i kje wt dsgn je.

aDieyZa ~ jeles ke zana?eheh meh i kasi meh..tp kne g trgnu dlu la cnni.

kay kamal ~ tq..me like oso..hoho

Cik Belle ~ eheh..tq Cik Belle

PUAN THALHA : said...

wah!!! kamu memang sangat kretip!jeles ;p

♥aku bini pejo♥ said...

comel weyyy..
nnt kannnnnn
mung jemput la aku
*dengan nada tak malu*
...sebabb kannnnnn...
aku nak kad jemputan mung hok comey tu
*dgn perasaan tamak haloba*
..pastu kannnnn..
aku nak gi kenduri mung..
..sbb kannnn...
aku nak paperbag limited edision mung tu
*dgn perasaan tak malu lansung*

♥aku bini pejo♥ said...

aku nakkkk kad jemputan dan paper bag ituuu jugeerrrr...

kokjue said...

thalhazlin : TQ dear..*blushing2*

Liza : liz..jngn risau..ur name ade lm snrai jmputan larr. Mai umh eh!eheh..

Cik Puan Izan❤ said...

hai...salam kenal...^^

sis follow sini yer...

Related Posts with Thumbnails