Saturday, July 17, 2010

Cakaplah ini bukan old fashion..plz..cakaplah


Dah terbeli handbag nih last week masa balik Melaka...Tau bukan mahal sangatpun.. Sebab sama-sama pergi dengan syarat bakal suami yang pilihkan. Disebabkan aku nih xberapa nak banyak kerenah so dia amik, tunjuk n aku angguk saje (cerita benar - padahal aku gah mogok tanak layan sbb lmbt dtg jemput kat MC.). Huhu bila rasa cam diri sendiri da ok, tiba-tiba sajak terasa handbag nih macam OL/OF...(Orang Lama/Old Fashion) Huhu...cakaplah ini bukan old fashion..plz..cakaplah! plz..cakaplah!


Aduh padan muka kaann..itulah len kali jangan wat xlayan....kan da jadi camnih! Ingat handbag nih nak wat hantaran..Tapi itulah. Tetiba jek bisikan syaitonnirojin tuh muncul. Cakap handbag ni OL lah OF lah...Huhu,,Takkan aku nak suruh Awal belikan handbag lain..Aish! Pembaziran tu memang la sifat syaitan tapi aku bukan setan la.waaaaaa..Nak beli yg lain kang yang nih dah ter-bazir. Nanti aku ter-setan Lak!...oh delimanya! (delima ke dilema?,,ahh pape jela!)


ok..pujuk diri sendiri..




pujuk lagi...





Still pujuk memujuk..




Ok..Jangan membazir! Baiklah..aku terima nikahnya..Uik!tetiba~~eheh..reason utama terima jek handbag nih is..TAK MAHU susahkan Awal..Lagipun banyak lagi benda nak kena buatkan..Layankan benda remeh camnih so perempuanlah!..Apa yang orang tu nak bagi kita..terimalah dengan ikhlas..Jangan suka nak membeban sesama sendiri...ok?



(He...mintak2 Awal xbaca yang nih!..huhu)

4 Sedang Mengomel:

Raina Affan said...

ini bukan old fashion

nah! dah cakap

haha!

kay kamal said...

ok je..tk pon

@ty_farEd said...

cantik jer..tak old pasyen pon... :)

kokjue said...

Raina Affan : ok tq..:)

kay kamal : Huhu..terima kasih kerana memberi sokongan ;)

@ty_farEd : waa...baiklah. Set!Handnag nih smpan wt hntarn..eheh.

Related Posts with Thumbnails