Thursday, July 1, 2010

gile sedih aku rase..T.T

Tau tak? Gila sedih aku rasa pagi nih. Datang pepagi bukakbukak emel, tengoktengok emel, ada kengkawan duk tag nama aku kat bukumuka. Rasa rojak campuran happy, sedih, marah, lapar, semua ada. Tapi rasa sedih lebih cikit jek dari semua tu. (lbh byk sbnrnya)..Sedih gila bila tengok kengkawan aku semua dah kahwin and aku xpat nak pergi ke majlis diorang..puncanya dah aku cakap awal bulan Jun dulu kan..So kat sini aku nak mintak maaf pada mereka semua nih yang terang-terang duk jemput aku, tapi aku tak pergi...

Sori kengkawan...sori sesangat (seyes bukan taknak datang, tapi ada aku mmg ada hl masa mjlis korang 2). Kalau aku duk jemput korang time majlis aku nanti, hope korang jangan balas dendam xdatang gak k...

Tahniah!!
Moga bahagia hingga ke akhir hayat k...Amin..
(walaupun aku x pat g..tapi aku titipkan doa untuk korang..ok wat?)

Aniey n husband

Husna n Husband

Zuriah n Husband

B n Husband

Fatiyah n En. Midon

n last yang kahwin bulan JUNE jatuh kepada

Kak Rozi n Husband

Sorry once again pada kamu semua dia di atas k.. 
Aku xpat nk g kenduri kalian...
Moge korang bahagia. Moge jadi isteri n suami yang solehah hingga akhir hayat...Amin
(skali lg aku doa untuk korg tau!)

0 Sedang Mengomel:

Related Posts with Thumbnails