Monday, June 28, 2010

Setahun Sudah..

Semalam aku cuti. So cuti aku dimanfaatkan dengan kemas bilik sendiri yang dah macam tempat kucing bertelor 2 (agak2 sama macam blog ko juga kan..gila lama x kemaskan!)..kemas punye kemas baru terperasan dah setahun rupanya aku duk membeli majalah pengantin and apa-apa mag yang sewaktu dengannya. Ha...mesti nak cakap kalau xgrand majlis aku nanti xtau lah kan...No no...aku jenis yang sederhana saja oke. Tak grand xpa..asal sempurna dan diingati sudahlah.

Ommaiigoat...kualiti pic sangat lah 1mp oke!..nih yg down nk upload pic banyak2 nih!!
Ya Allah ampunkan adikku yang pinjam Dgcam aku yg xreti2 nk pulangkan tuh..

Ok..tentang majalah pengantin nih, pernah dulu masa aku duk bersenang lenang baca mag ni, adalah sorang hamba Allah nih duk ajak aku berbual knonnya..

beliau: ko ske bli mag nih kan dak jue
aku: a ah.(spth jek jwb, mls nk lyn klu gah mmbca).
beliau: membazir jek bli, bukan ade hape pun..gmbar2 same jek tengok.
aku: oyeeah?
beliau:  Tiap2 bulan bli..bek bli makanan..knyang..
aku: .........................(eh eh..bkn ko ke sllu tnye mn Pngantin x bace ag bln nih?)
beliau: Tiap2 bulan baca klu xgrand mjlis ko ni xtau la akak jue..pottpetpotpet
aku: .............................(apa die ckp kt atas 2, aku xdngar td lh?)
beliau: potpeetpotpett ko denga x nih jue?
aku: (pejam mata buat2 tido)
beliau: gnhbxsajytehbjfg tol la dak jue nih!

Ahah..gelak kuat-kuat dalam ati..Kutuk2 ag pdn muko aku wt x layan...Bulan depan jangan nak bukak mulot nk pinjam baca ye n sila pulangkan bulan Feb nye..ooh tentang pic di atas, berselerak ye??memang lah, kan dah cakap tadi aku kemas2 bilik ..

** dah beli Pengantin Julai??Sila beli, banyak infomation berguna k..kenyang baca!
** Bia kenyang otak, jangan kenyang perut kang genduut lk..ahah!

0 Sedang Mengomel:

Related Posts with Thumbnails