Friday, May 14, 2010

Dia Syurgaku..


Selamat pagi Jumaat Yang Membawa Berkat Dunia Akhirat
Heheh..disebabkan aku tak berapa nak sibuk, sibuk kacau orang ada..nak post jugak sebab benda ni masih terngiang-ngiang dalam kepala sejak semalam.
Memang amat terkesan dialog semalam ni pada aku :-

"dia syurga i"

"dari hujung rambut hingga tapak kaki milik suami i"

Ya..memang tepat semua tu.
Tempat seorang isteri adalah di sisi suaminya.
Moga-moga aku jadi isteri yang solehah nanti.
Amin... 

cuci mata & telinga jap


Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan
Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah
Maaf jikaku tidak sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran
Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu
Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah
Kau yang bernama cinta
Hingga aku rasa indah

~nak anak comei macam amani~

0 Sedang Mengomel:

Related Posts with Thumbnails