Thursday, May 13, 2010

Beliau Pergi Dulu

Pembuka entri nak cakap yang aku sedang menanggung kesedihan...(disertakan dengan bunyi sob..sob..) 9.55am tadi aku dapat mesej.

awal : abg dekat clnic ni

aku : npe?cht ke? td ckp png kple..trk sgt ke??

awal : HIV test (bls msg dgn smple+slmbe n mcm xde prsaan)

aku : laa...npe xckppn?npe pg dlu?npe x g ngn org? (taluan soalan dc2)

awal : rini jek ade ckt fri..so g jela.

aku : hu..npe x g ngn org je..nti mst sorg2..npe,npe,npe?

awal : kn kite nk blk kg bln dpn, umh awk 11 lgkh jek dr hspitl bsr 2 kn..

aku : Oki..takpe...(knon xmau terlalu bergantung-pdhl aku da nk ngs da..)

Uwaaaaaaaa..sampainya hatimu..membiarkan daku..
MyEm0.Com

3 Sedang Mengomel:

kay kamal said...

suspen je..cheh..hahaha

kokjue said...

eheh...2la kn..en3 title nk saspen jek..
Nmpknye kne jmpe nurse jntn lagi la tuk hiv test.huhu.gerun!

nikuze said...

ai jue..aze dah selamat jadi bini orang dah.
erm...rindu ar time preparation dolu2
masa nak kahwin dolu pun denver pergi buat hiv sorang2 gak..rasa sedih kan?
tapi xpe bila u dah kahwin most of the time we wil pent with him....
sabar..susah dolu sonang kemudian...hehehhe

Related Posts with Thumbnails