Wednesday, May 26, 2010

Delima bibir ning baizura tapi wajah persis angelina jolie..uik cmne tuh?

eemmmmuuuaaahh!!

 er..first2 mao tanya dulu..
korang suka bibir korang tebal ke??

Kalau jawab suka..aku nak cakap : tak penat ke? (skrip Sharifah Amani iklan lipstik terbaru silky girl). Aah korang memang mudah terpengaruh dengan angelina jolie bukan?. Kalau aku, aku takkan beli. Reason?? Bibir aku da tebal la wei!!!kejadah nk tebalkan lagi. Nak bukti? Tengok ni...

nampak?
n aku tidak menyukainya..sebab itu aku gelarkan diri sendiri
camera loser

Kalau snap pic jarang nampak sempurna. Mesti nak kecikkan sikit bibir.
Mesti nak kembongkan pipi, konon berkesan untuk tutup kekurangan.

Ooh hal ini sudah lama, sejak aku kecil sampai dah besar cikit sekarang. (ko gile-takkan nk kecik smpai bile2). Aku memang orang gelar Ning Baizura pun.. Dulu masa kecik memang sedih..rasa malu, terpencil, terkecil keyakinan diri, terkecil hati semua. Tapi bila dah besar cikit, (zaman  tomb rider - zmn kegemilangan Angie-), ada lak orang samakan aset aku dengan bini Brad Pitt tersebut. Rasa bangga juga di situ. Eheh!.

Bangga ke?Serius, bangganya mencapai 10% sahaja. Aku sedar aku x secantik manapun. Terkenalpun x.. Sengaja aku bercakap tentang hal ni hari ni sebab aku tak mahu jadi camera loser masa BIG DAY aku nanti..sayang weh, takkan aku tak mao ambik gamba kot!..

Penting gila hal nih bagi aku..so mangsanya ialah tentu mak andam. Fotografer juga maybe..nak cakap, xmao amik sudut2 yang bibir aku nmpak tebal..(er..bole ke?) n pada mak andam,,sila kecikkan cikit bibir saya ni boleh x?(xkire..ko mesti pandaikan..klu x, xlak aku amik ko mekapkan aku kn..)

Gila juga kumpul tips konon2:
  1. elakkan memakai lipstik warna terang dan gelap... spt merah darah, maroon gelap...
  2. amat sesuai lipstik berwarna yg lembut dan light gitu... spt coklat natural, merah lembut/samar, pink lembut... orange lembut
  3. lipstik jns matte terbukti sesuai (yeke?) 
Tapi yang pastinya :-
**lantak la korang nk cakap mulot aku besar cm puan Ning pun..hade aku kesah?bole wt aku kye ke?
**Kurnian Allah SWT jangan dicacicela...
**Mulot besar nih, bole makan BIG Mac sekali ngap jek..Puas!Korang bole ke??

0 Sedang Mengomel:

Related Posts with Thumbnails