Monday, March 15, 2010

Migrain!

Seriously.. bile kita sudah dipinang org..automatikali kite akan kerap ditanya masyarakat

masyarakat : ooo bila nk lnsungnya?

N aku…kerap mnjawap

aku : erm..xtau ag.xttp lg datenye!

Sebetulnya..aku mmg xtau bila majlis aku akan berlnsung. Bila bukak topic bila nk lnsung mjlis gilang gemilang aku ni, aku jd mgrain!


Ok..ceritanya begini..

Kami bertunang raya ke-3 thun lpas iaitu pd 03hb Syawal 1430H.Jnjinye thun dpn (thun ni la kan) aku akan mnjadi bini c Abg Awal tu.tp mcm2 hl menimbulkan diri.sigh**.contohnya:

Bln 6 : oo ma xcht ag ni.every week kne g treatment kt hospital…,nti sape nk uruskan hl2 nk mnjempot orang-orangan sume,etc..berkata c mak kepada anknya ini.

- Oki,-merajok!tp pk2 blk mn smpat da.skang da nk msk bln 4…huhu cancel bln 6!

Bln 7 : bln 7 xdo cti la yang…cm xbes jek bln7

- Oki…btul gk.cncel bln 7!

Bln 8 : Alamak bulan umat islam berpuasa lak!huhu..nti ado yg terbukak pose siang2 ari kang

- Pengantin baru kn..sape leh thn!cancel bln 8!

Bln 9 : kan raye..trikh ssuai..cti lk 2.ma lak ckp..bz time 2.org nk brye,kite sibuk nk bekawen lk.lgpon nti org xdo nk dtg umh kite.kne compete ngn umh org len yg adakan mjlis kwen gk nti!

- Tau..ramai org wt mjlis time raye..zura pun (pupu saya) nk tng rye ni. Cancel bln 9...

Bln 10 : bln 10 xdo cti la yang…cm xbes jek bln 10 (skrip bln 7 di mainkan balik)

- Cancel bln 10..=merajok gain

Bln 11 : abg…bln 11 tmpat kami da start hujan tau(ganu kite).Da musim tngkujuh tau!

- Cancel bln 11

Bln 12 : Tengku 8

- Cancel bln 12

Bln 13 : Tengku 9!


So…cnne?huhu..kami mmg pening fikirkan tarikh keramat kami nih!selepas itu, c abang tersayang berkata..kite wt thun depan la yang. Chinese new year or bln 3…nk??aku?angguk saja tnda gembira & sutuju!

Reasonnya..super yeay!ade sthun lg..so xyah susah2 mao ikat perut simpan RM untuk kawen.masih bnyak masanya..& hasilnya saya telah mghiburkan diri abiskn gaji bulan ini untk item2 di bawah!he……. hilang suda migrainku!

 merembat 4 psg Giordano : 1 = RM98 (bli 2 dpt RM138) so....amik 4 psg = RM 276. Berbaloi kn?

 shiseido cmpact powder : RM 179

oki..itu sahaja...RM lebih2 2 smpn wt kawen!jgn boros2 sgt yang...- pesan Abang Awal

2 Sedang Mengomel:

Anonymous said...

haha..kokjue mengom, suke hati yer tunda thn dpan, tp xpe leh geng ngan saye sbgi ank dara ;) kwn2 yg lain sume dh tuka status mak dara lor..hu2! Jeles i..

kokjue said...

oo saya kenal kamu wahai 'Anonymous'..jom saja kita berganding bahu!

Related Posts with Thumbnails